بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» درباره قاب و شاسی گوشی چه می دانید؟

درباره قاب و شاسی گوشی چه می دانید؟

ابتدا تفاوت بامپر با قاب گوشی را بدانید، زیرا بسیاری از مردم زمانی که نام قاب به گوششان میخورد، تصویری از محافظ دور گوشی در ذهن دارند. در واقع این محافظ بامپر یا Bumper نام دارد که به معنی سپر جلوی ماشین می باشد. قاب و شاسی که معمولا در جنس های پلاستیکی، شیشه ای و فلزی تولید می شود، همان چیزی است که دور و پشت گوشی قرار می گیرد و برد و قطعات گوشی در آن قرار می گیرد که به آن قاب پشت موبایل هم می گویند.

قطعات همراه قاب و شاسی در گوشی های مختلف متفاوت است، برای مثال قاب و شاسی گوشی های آیفون شامل فریم دور ال سی دی، درب پشت، شیشه لنز دوربین، شیشه فلش، خشاب سیم کارت یا درپوش سیم، دکمه های پاور و ولوم، خاک گیر اسپیکر و میکروفون و... می باشد.


مدت زمان لازم برای تعویض و هزینه تعویض قاب و شاسی موبایل چقدر است؟

برای تعویض قاب شاسی باید کل اجزای گوشی شامل تاچ و ال سی دی، برد، باتری و... باید باز شود، بنابراین مدت زمان تعویض قاب و شاسی هر مدل گوشی متفاوت است، اما بطور کلی مدت زمان تعویض قاب و شاسی در گوشی های کم ریسک بین 20 دقیقه تا یک ساعت و در گوشی های پر ریسک بین 5 ساعت تا یک روز متغیر است. هزینه تعویض قاب و شاسی موبایل با توجه به مدت زمان تعویض و ریسک های تعویض بین 60 تا 400 هزار تومان می باشد.

نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام مطلب مرتبط نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام


تعویض قاب و شاسی در منزل ممکن است؟

تعویض قاب و شاسی نیاز به دقت بالایی دارد و حتی امکان شکستن تاچ و ال سی دی و آسیب دیدگی دیگر قطعات وجود دارد بنابراین اگر در تعمیرات موبایل تخصصی ندارید به هیچ عنوان بدون کمک تعمیرکار متخصص اقدام به تعویض قاب و شاسی گوشی موبایل خود نکنید. برای تعویض قاب و شاسی گوشی موبایل به مراکز تعمیرات موبایل معتبر مراجعه کنید، در صورت تمایل می توانید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید.


در چه صورت قاب و شاسی گوشی موبایل نیاز به تعویض دارد؟

به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که گوشی موبایلتان از دستتان بیوفتد یا با وسیله ای مانند کلید و چیز های دیگر کنار یا پشت گوشی خطو خش بیوفتد. خط و خش های جزئی از نظر ظاهری دردسر ساز می شوند ولی مشکل دیگری ایجاد نمی کنند. اگر تمایل نداشته باشید می توانید بدون تعویض قاب و شاسی از گوشی موبایلتان استفاده کنید. برای پوشاندن قسمت های خش دار می توانید از کاور و محافظ پشت استفاده کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده